keskiviikko 30. syyskuuta 2009

Diigon käyttöliittymä muuttui viime viikolla

Harmi kyllä, Diigon käyttöliittymä muuttui juuri viime viikolla niin, että keskustelut eivät erotu selkeästi ryhmään lähetetyistä linkeistä, kuten aiemmin. Alla on kaksi opastekuvaa, klikkaa niitä, niin saat suuremmaksi.

Näin homma etenee: luo Diigo-tunnus > Liity Harppaus-ryhmään (minun pitää hyväksyä sinut eli odota tovi) > Ensimmäisen teeman keskusteluketju käsittelee ajankäyttöä ja informaatiotulvaa.

Kun olet Diigon jäsen ja liittynyt Harppaus-ryhmään, näin homma etenee:



Keskusteluketjun alalaidassa on kommenttilaatikko, rullaa siis sivu alas:



EDIT: Juuri nyt käyttäliittymä selkiytyi, eli keskustelut saa erotettua jaetuista linkeistä klikkaamalla Topics-linkkiä.

1 kommentti:

  1. Tämä kommentti on Henriikan verkko-opetusblogiin 4. lokakuuta 2009 Rajanvetoa varten. Jostain syystä blogiin ei päässyt kommentoimaan, joten kommentoin tätä kautta. Toivottavasti Henriikka ei pane pahakseen:

    Minä olen pysynyt Facebookista erossa sen takia, että minulle sosiaalinen media on nimenomaan itseopiskelun ja yhteistoiminnallisen opiskelun väline. Twitteriä käytän, koska olen huomannut sen taipuvan juuri siihen tarkoitukseen kuin haluankin: kerron siinä, jos löydän jotain mielestäni mielenkiintoista (sharing is loving) ja katson sieltä, missä maailmassa mennään (suhteessa minua kiinnostaviin tai samoista asioista kiinnostuneisiin ihmisiin).

    Tänään töissä yksi työkaveri kertoi minulle yhdestä mielenkiintoisesta TV-ohjelmasta. Huomasin, etten enää katso TV:tä. Se ei riitä. Tarvitsen interaktiivista mediaa. TV on passiivista vastaanottamista ainakin vielä toistaiseksi.

    VastaaPoista